söndag 23 maj 2010

Vi kör en gång till

Efter en hel del funderingar framåt o bakåt o så en vända till så har vi äntligen bestämt oss. Vi kommer att vintercampa en säsong till på Gillersklack. Inte för att vi tycker att campingen inte är tillräckligt bra - nej, det har mer handlat om att vi inte har utnyttjat husvagnen så mycket som vi hade planerat från början.

Vi hade en tanke om att använda vagnen på helgerna som en "get-away" så att säga. Tyvärr blev det inte riktigt så då jag hade otroligt mycket på jobbet och det blev en hel del övertid. När jag var som tröttast kändes det inte riktigt lockande att behöva packa och planera för en helg i husvagnen.

Men nu tar vi nya tag och satsar på att det kommer att bli jättehärligt med vintercamping. Den här gången ska vi ordna med skidor till ungarna innan säsongen drar igång på fullt allvar så att hela familjen har sina grejor när snön kommer.

3 kommentarer:

  1. Kul att jag hittade hit! (Via "En tjej en hund en husvagn´s" blogg)

    Vi är en husvagntokig familj som gillar campinglivet SKARPT!!

    Hit återkommer jag för att läsa om era bravader. Välkommen in hos mig!

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni bestämt er, hoppas ni kommer iväg lite oftare denna säsong då! :) Vart bär det av i sommar?

    SvaraRadera
  3. Nathalie:
    Vi åker iväg till Kroatien (som nästan alltid :-)) för lite sol o bad. På hemvägen stannar vi till på lite olika ställen - är helt klart fördel med att ha hemmet med sig. Man är fri att stanna där man känner för det.

    SvaraRadera